callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Soffkväll el promenad?

Kategori: Allmänt

Hej! 
Fredagar är alltid stressiga på jobbet. Alla kommer på att de behöver ha recept på både det ena och det andra innan helgen. Förutom mina patienter som hade tid hos mig så regnade det papper och meddelanden över mig på saker som skulle åtgärdas. Jag slutade kl 18 och var sist kvar på vårdcentralen. Handlade mat, åkte hem och lagade middag. Sedan kollade jag på tv en lite stund innan jag tröttnade. Drog på mig träningskläder och gick ut. Det blev 1 timmes promenad, 5km. Sen har vi kollade lite mer på tv och nu ska vi nanna. 
Hoppas ni har haft en bra fredagkväll! 
 
Me on a walk
 
Vackra Karlstad
 
Så mycket vatten
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: