callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Busy Monday

Kategori: Allmänt

Hej! Oj vilken måndag! Det var full rulle på jobbet. Jag ville lägga in en av mina patienter på en annan klinik eftersom hen var färdig hos oss men det var inte populärt. Jag satt i telefon med 2 bakjourer och en konsult stora delar av dagen, alla 3 var sura på mig men till slut fick jag över patienten. Att det ska vara så svårt ibland....
Nu har jag en härlig huvudvärk. Tänkte bota det med lite body pump på gymmet, toppen med sena pass så hinner man gå hem och äta efter jobbet. 
Vi hörs finingar! 
 
Vi gjorde en god lasagne med dessa ingredienser igår
 
In the making
 
God annorlunda lasagne med halloumi och pumpakärnor 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: