callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Första lediga dagen!

Kategori: Allmänt

Heeeej på er!
Idag var jag kompledig och därmed har min semester börjat lite inofficiellt! Gud vad skönt! Jag snoozade i 52 minuter imorse, sen har det blivit en tur på stan, ett besök hos en ny frisör då min vanliga är på semester och lite shopping. Det är naturligtvis superskönt att vara ledig och jag har lite svårt att fatta att jag inte behöver jobba på en hel månad. Wihiiii!!!!!!
Och bäst av allt är resan till Nice, på måndag åker vi!
Ikväll planeras filmkväll, matlagning och allmän relaxtime.
Vi hörs kära läsare! :)
 
Fika! Mollys café Karlstad
 
Shoppat lite och även fått post. Röd och laxfärgade väskor från min kusins egna kollektion, märket heter Bel &Jaz Stockholm, riktigt kul att få hennes produkter! Svart väska från Åhlens, sovplagg från Åhlens och så vattenfast mascara och eyeliner till resan
 
 Och så lite från systemet, nu är vi ju lediga!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: