callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Första besöket i Göteborg

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har jag varit på besök i GBG för första gången sedan jag flyttade därifrån, det tog typ en vecka! Det var ett kort men innehållsrikt besök. Jag hann gå till min tandläkare, frisör, besöka IngridAlexSelma, ha en utekväll med Solveig och käka brunch med Filip, Mikael och Maria. Ett bra besök helt enkelt.
Utekvällen blev superlyckad. Först gick vi till Yaki Da för att förnya oss lite för vi går ju ALLTID till Lounge annars. Men vilken katastrof Yaki är. Som att vara på Andra lång fastän man är på Avenyn. Folket var katastrof, det var ljust och skitkonstig stämning och alla verkade vara 20 år gamla. Så vi flydde ganska snabbt till vårt gamla vattenhål Lounge och väl där hade vi superkul. Enda plusset med Yaki Da var deras kaffedrinkar som var nyskapande, de hade en bar med enbart varma och kalla kaffedrinkar.
Nu är jag återigen hemma i Karlstad. Det nya jobbet börjar på måndag och jag har en sista dag imorgon att ladda. Nästa Göteborgbesök är planerat på Alla hjärtansdag för den årliga middagen med vänner. Ska bli kul!
Japp, vi hörs!
 
Mysa med bebis Selma som var på gott humör
 
 Ingrid med sin söta dotter
 
Fish&chips på Johannebar i Johanneberg
 
Fint sällskap
 
 Klädda för kylan
 
 Kaffedrink på Yaki Da, stället är inget jag rekommenderar om du inte är 20 bast och hipster el iaf lite förvirrad kring vad du är! Jag menar Andra lång finns ju, varför förstöra Avenyn?
 
 Mmmmm...
 
 Skådar in i horisonten
 
 Gamla kursare, kommer vi bli kollegor igen någon dag?
 
 Den obligatoriska brunchen på Ethels, Linnégatan
 
 En nöjd Nasha i sina vänners sällskap
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: