callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Slutet på semestern

Kategori: Allmänt

Hej!
Imorgon är min första arbetsdag efter semestern. Jag känner mig utvilad och nöjd och faktiskt pepp på att börja jobba.
Jag har varit ledig i 4 veckor sammanlagt och var som bekant i Nice 2 veckor och sedan här hemma i 2 veckor. Och nu var vi i Sälen torsdag-söndag så det blev en weekend innan jobbet sätter igång. Jag har haft extremt tur med vädret som har varit soligt och fint stora delar av mina 2 veckor här hemma i Sverige.
Hoppas ni andra också haft en bra sommar, nu börjar hösten och det som jag tycker är den riktiga nystarten på året. Nyår i all ära men det är ändå hösten som gör att man vill ta nya tag och skaffa godare vanor etc.
Vi hörs snart igen och då lovar jag er bilder från min semester på hemmaplan och i Sälen.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: