callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

En helt vanlig dag

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Jag fortsätter att känna mig hängig och har en konstig kliande känsla i halsen. Jag är inte förkyld men det känns som att jag håller på att bli och så har jag nu känt mig i en vecka. Märkligt!
Imorse vaknade jag till det vackra ljudet av bilande (borra i betong). De håller på att renovera lägenheten ovanför mig och det höll på i ca 4 timmar. Mysigt!
Annars har jag fyllt i jobbansökningar idag. Det är svårt att veta vilka jobb jag ska söka och på vilka orter. Karlstad hade jag ju tänkt från början så det var självklart men man kanske ska söka på några fler ställen? Det är alltid lite jobbigt med vägskäl när man måste göra ett val. Jag skulle också kunna stanna i Göteborg och jobba som underläkare här men då tar det ca 2 år extra att få en AT (allmäntjänstgöring) plats och således legitimation.
På kvällen kom min kompis Mikael över och vi åt mat och snackade lite och jag visade honom några bilder från resan i Iran.
Nu är jag trött och ska nanna efter att ha legat och läst lite.
Vi hörs!
 
 
Efter många om och men var det den här bilden som fick följa med min jobbansökan. Det är otroligt vad svårt det är att hitta en bra bild som ser respektabel ut när man ändå fotar så mycket som jag gör!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: