callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Värmland

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Jag är i Värmland och hälsar på min mamma och lillebror. Det regnar och är en riktigt grå höstdag så jag har bestämt mig för att stanna hemma. Man sover helt underbart gott på landet, inga oljud som i stan. Jag har med mig en bra bok jag ska läsa i, min lillebror Sebastian håller på att leka här och mamma har en fiskgratäng i ugnen, så det är en lugn och skön dag.
Hoppas ni har en lika behaglig söndag!
Vad säger ni, visst är det dags för mig att gå ut och festa lite snart? Är bjuden på en inflyttningsfest i helgen iaf, så det blir kul.
Vi hörs! Ciao!
 
 
Värmland
Någonstans utanför kil är jag
 

Kommentarer

  • Shahryar säger:

    Salam Banafshe,

    Bebakhsh agar sarzade umadam tu webloget.
    Konjkav shodam bebinam chi minvisi in tu
    Kalak ;-)

    Best,
    Shahryar

    Svar: Merci Shahriare Aziz baraye commentet! Hala text ro ke nemifahmi vali axha ro ke mitooni tamasha koni! ;)
    Nasha

    2014-10-12 | 16:10:04
  • Anonym säger:

    Svarar på din fråga här då det kanske blir lite jobbigt att bläddra ner tillslut.. Men vi är födda 1994, jag har dock inte hunnit fylla 20 än :)

    Tycker att du absolut bör festa litegranna! Är själv livrädd över att bli 25, för jag har ingen aning om vart jag är då eller vad som händer. Men fest då och då är inget fel, med ett yrke som ditt så tycker jag dessutom att det är viktigt med både egentid och nöjen. :)

    Svar: Rädd för att bli över 25? Kom igen nu, framtidsångest är onödigt, allt kommer fixa sig fint. Det är skönt att bli vuxen faktiskt, tänk egen lägenhet och egna pengar. Vad gör du just nu då? Ja, jag behöver festa, ett som är säkert! :)
    Nasha

    2014-10-15 | 19:15:31

Kommentera inlägget här: