callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tjabba tjena

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Ni anar inte hur fort mina veckor går just nu. Swish säger det bara. Jag rekommenderar till alla som har tråkigt att skaffa ett jobb där det är mycket att göra, jag lovar tiden kommer inte ens märkas.
Igår gick jag jour till sent, idag var jag på jobbet lite senare och stannade lite senare. Rätt skönt att vara där länge på kvällen och jobba undan, nu har jag iofs aldrig stannat längre än till kl 18. Jag har iaf en mängd intyg etc som måste skrivas som har samlats på hög.
Förutom jobbet så händer det faktiskt inte mycket. Var på en trevlig fest i lördags som ni får se bilder på. I helgen ska jag jobba hela lördagen och på söndag lär jag väl ligga utslagen hemma. Ja det är mitt liv i ett nötskal just nu men jag trivs faktiskt bra.
Vi hörs!
 
 
Ida och Daniel hade inflyttningsfest
 
Många fina pussbilder har jag på det söta paret
 
Idas bror Ola med sambon Sara, Ida har sedan dess blivit faster
 
 Gamla goa gänget, några roliga partykvällar har vi allt i bagaget, just nu lite för upptagna på varsin vårdinrättning för att hinna festa
 
 Fanns många vackra människor på den festen
 
 Å några hade roligare än andra
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: