callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lägenheter

Kategori: Allmänt

Hej!
Kom precis hem från Stockholm och ska jobba imorgon, yey!
Och väl hemma såg jag att jag har fått ännu ett erbjudande på lägenhet i Karlstad. Det är så jobbigt när man inte är på plats och kan gå och titta på lägenheterna, lite som att köpa grisen i säcken blir det ju. Tror jag ska bestämma mig snart för min egen sinnesros skull, för det är jobbigt att välja.
Just nu har jag iaf erbjudande på en stor etta (vill ju helst ha en två) i ett ganska så centralt område och en två som är 10 kvm större än ettan i ett område som inte är lika centralt. Både ligger ungefär lika långt från jobbet och kostar samma. Jag tror jag ska prioritera ett centralt läge över storlek och hyra för jag kommer må skit om lägenheten är långt från stan.
Ja annars är det bra!
Vi hörs!
 
Jag i fredags på Lounge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: