callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helgjobb

Kategori: Allmänt

Hej!
Den här helgen blir det jobb för min del. Ska jobba idag kl 14.00 till imorgon 14.15, ett helt dygn alltså med sovande jour. Blir nog bra.
Igår var jag ute och käkade på El Corazon, första gången jag äter tapas där. Det var gott.
Idag blev det fruksot på Brunos kafé på Postgatan. Det går verkligen inte av för hackor, supergod panini med getost, valnötter och diverse andra godsaker.
Jag har ju ändå haft lite kul den här helgen så det ska nog gå bra att jobba. Ska ta med mig lite plugg också och se om jag hinner läsa lite ikväll om det är lite lugnt på jobbet.
Köpte 3 st klänningar på MQ igår förresten, alla på rea, det var verkligen ett fynd. En av dem hade jag på mig igår, de andra ska jag testa igen hemma och se om jag ska behålla.
Nu snart åka till jobbet.
Hörs imorgon!
 
 
Tapas på El Corazon
 
 
Jag i min nya klänning som tyvärr inte syns så bra här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: