callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fredag all week long!

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Nu har jag haft en vecka där alla dagar var som fredag, jag har alltså varit så slut som man är på fredag fast varje dag. Yihha!
Veckan avslutade vi med föreläsning ( bara halva dagen, lucky us) och sedan hemmaplugg med Ingrid. Det går rätt sakta men jag tror vi bankar in skiten så det borde sitta sen.
Lägligt nog fyllde fina Carro 24 år idag så vi drog på fest efter plugget. Det var många nya ansikten där och det blev en hel del mingel plus sjukt goda muffins. Yum yum.
Nu är jag trött och ska hoppa i säng, läsa lite och varva ner och sedan sova. Gud vad skönt det ska bli!
Vi hörs och imorgon sa jag lägga up bilder från festen. I promise!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: