callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Söndagmorgon

Kategori: Allmänt

 
Hej!
Har ni sovit gott? Jag sov superlänge och är iaf utvilad nu. Har drömt mycket de senaste nätterna, undrar varför?
Skulle plugga med en kompis idag men hon är sjuk så jag får sätta mig med ett par ganska tråkiga uppgifter själv.
 
Annars ska jag jobba även idag, känner mig ganska duktig som gör det. Igår gick jobbet fint iaf, träffade lite roligt folk där och sedan är själva jobbet rätt avslappnande. Man sitter och lyssnar på diktat och skriver ner det i datorn.
 
Mig passar det perfekt med kvällsjobb för jag har så svårt att gå upp tidigt på morgonarna.
Nu ska jag sätta mig med mina böcker får vi se hur det går. Kanske en liten promenad sen innan jobbet, det är så fint soligt väder ute. Har träningsvärk sen gårdagens träning så det känns bra.
Vi hörs då!
 
 
 
Jag på jobbet
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: