callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Pluggtrött

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag är jag bara trött på att plugga. Kom inte igång förrän nu ikväll. Var ute och fikade med en kompis och hennes kille som hörde av sig lite spontant. Nytt café för mig, Espresso House vid Biopalatset. Det var mysigt där med en inglasad innergård.
Idag såg jag en gammal persisk film gjord innan revolutionen i Iran. "Soltane ghalbha", riktig klassiker. (Finns på Youtube.) Saknar Iran, både allt folk vi känner där och även atmosfären. Hoppas vi kan åka dit i December som vi pratat om för nu var det 4 år sen jag var där. 
Nu ska jag läsa vidare.
Bye 
 
Gammal persisk film, Soltane ghalbha med Fardin och Leila Forouhar
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: