callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lite handikappad

Kategori: Allmänt

Hej!
Som jag skrev tidigare idag så har jag ryggskott. Har haft det en gång tidigare för många år sedan. Det gör jätteont i vissa lägen och jag kan absolut inte göra några snabba rörelser. Har kurerat mig med Voltaren tabletter och gel och nåt som heter Ormsalva.
Annars har dagen bestått av 2 promenader( ska vara bra för ryggen), 2 filmer ( Friendes with kids och Burlesque) och en del skräpmat, godis, chips och annat som man äter när man är sjuk.
Hoppas det blir bättre snart för jag ska jobba natten till nyår och sedan vill jag ju vara frisk på själva nyår.
Ja, det var ungefär det jag har gjort idag. Håret blev förresten helt ok också efter färgningen igår.
Vi hörs!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Krya på dig!!

    Svar: Tack fina du! :)
    Nasha

    2012-12-28 | 23:27:54

Kommentera inlägget här: