callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jobb, jobb, jobb

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag var ledig igår men det blev ändå en rätt stressig dag.
Idag ska jag jobba och sedan var det sagt att jag ska åka till en kompis efter jobbet. Det är kallt ute och jag är lite osugen överlag på att göra något alls.
Tror bestämt att jag har jobbat för mycket på sistone. Jobbade 7 dagar och var enbart ledig 1 dag då jag stressde runt. Så nu är jag allmänt trött. Men men, det är bara at bita ihop för sen får jag vara ledig fredag+helgen. Yippy!
Igår var jag ute och fikade med mina gamla klasskompisar. Vi brukar ha ett årligt julfika. Det var trevligt.
Bäst att sätta fart här nu.
Vi hörs!
 
 
Gott fika på Brogyllen
 
Solveig som fyller 27 idag!
 
Gamla goa gänget, jag, Manda, Johan och Solveig !
 
Linn, Jennie och Matilda
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: