callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Vila

Kategori: Allmänt

Det har verkligen varit en vilosam helg. Jag har inte gjort många knop och det var precis det jag behövde. Det behövs faktiskt helt döda helger ibland för at orka jobba i veckorna. Nästa helg däremot ska jag på en liten weekend till huvudstaden och bo på hotell 2 nätter och umgås med vänner, det blir nice.
Jag är så tacksam för att jag har ett jobb jag trivs med ( man blir extra påmind om det när det är löning dessutom!), en familj som är någorlunda funktionell, vänner att umgås med (även om jag typ inte har några just här) och hälsan i behåll. Det är viktigt att ibland fundera på allt det man har som är så himla bra.
Nu ska jag nanna snart, ny vecka och sista veckan på kirurgen börjar imorgon.
Natti!
 
Häromdagen på stan innan jobbet, på Söta Grodan
 
 New addiction, yoggi citrus mascarpone, väldigt gott!
 
Umgicks med lillebror, som har en indianfas, här ihop med en kompis som var på besök
 
 Jag fick mammas trädgårds första tulpan med mig hem, fint!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: