callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Förra fredagen

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag tycker att det blir alldeles för lite fest nu förtiden. Tyvärr är man antingen för trött, går helgjour el har annat inplanerat så det blir glest med utgångar. Det är tråkigt för jag tycker det är roligt att festa.
Förra fredagen hann jag och Solveig gå ut iaf och det blev en rolig kväll. Mer utgångar i vinter tack!
Vi hörs!
 
Många goda drinkar på AW på Lounge
 
 Solveig och jag
 
 Trevlig atmosfär
 
 Skål fina vän
 
Bekvämt med sittplatser på Lounge
 
 Och så på dansgolvet förstås....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • E m e l i e säger:

    - Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir, det kändes bra :)

    2014-11-27 | 21:18:39
    Bloggadress: http://nattstad.se/bymelli

Kommentera inlägget här: