callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej kära bloggisar!
Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra. Har haft en helt ok helg.
Igår var jag hemma hos ett par vänner på ost och vinkväll. Det var nice. Alltid kul att bara sitta och snacka. Det blev bara vitt vin för min del eftersom jag gillar det bäst. Jag var lite grälsjuk men mina kära vänner hanterade mig galant. :P  
Idag vaknade jag, åt en god frukost och sedan har jag pluggat lite. Nåt väldigt bra var att jag äntligen tog mig till gymmet idag, efter 3 veckors träningsuppehåll som började med att jag var förkyld och hostig. Det var riktigt skönt att dra iväg på ett svettigt spinningspass. Jag är så bortskämd som har SATS kompassen ca 5 min promenadväg från mig. :) Träffade dessutom en gammal klasskompis och hennes polare där vilket var kul ioma vi inte setts på länge. Det är faktiskt ofta man träffar folk man känner just på gymmet.
Nu är jag hemma igen, har ätit och sitter och pluggar vidare. Känner mig rätt duktig samtidigt som jag nog måste lägga på ett kol för att bli färdig med allt i tid. Men humöret är gott och det är egentligen A och O för att jag ska orka plugga.
Till veckan ska jag och 2 tjejkompisar ha vårt första bokklubbsmöte. Att starta en bokklubb har varit något jag länge velat göra. Det ska bli så kul att förverkliga det. Det blir ett bra tillfälle att träffa sina vänner och att dessutom få diskutera det man har läst. :)
Nu fryser jag lite. Är nyduschad med fuktigt hår och hösten är ju verkligen här med sin kyla. Ska göra mig en kopp te och fortsätta mitt pluggiplugg.
Vi hörs snart igen! ;) 
 
 
Jag och min kompis Johan
 
Johan X 2+ Jag och Manda
 
Där vet jag inte vad som hände! :D
 
Gillar tavlan
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: