callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sista uppdateringen

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Nu tillbringar vi vår sista heldag på Lanzarote. 
Igår planerade vi att hyra bil. Sambon vaknade dock med halsont och vi ställde in planerna. Det blev en lugn dag istället på hotellet med en liten promenad. 
På kvällen var det dansbingo. Det spelades 10 låtar och de som dansade fick lappar med nummer på. Sedan lästes olika nummer upp och den som hade rätt nummer fick gå upp på scen och få en present. 
Vi dansade till dem flesta låtarna och tyckte det var kul. Jag tror det kan bo någonstans mellan 500-1000 gäster på hotellet och kvällsaktiviteterna är välbesökta. 
Idag fortsätter lugnet. Jag har läst ut ännu en bok och är så nöjd över att jag har haft så mycket tid till läsning. 
Vi hörs snart igen och förmodligen från Sthlm nästa gång, vi flyger hem vid lunch imorgon. 
Jag kan verkligen rekommendera den här sortens semester om du känner att du behöver vila upp dig rejält. 
Adios! 

(null)
Med varsin virgin drink inför kvällsunderhållningen 

(null)
Kul att vi fick dansa lite igår 

(null)
Hotellets huskatt 

(null)
På väg ut 

(null)
Flamenco för 2 kvällar sedan, vi var fascinerade över hur fysiskt krävande det är 

(null)
För 5 min sedan, Sambon är kompis med kissen 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: