callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ok dag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag var det mycket att göra och jag jobbade över. Alla eftermiddagens patienter var mer el mindre komplicerade. 
På vägen hem kände jag verkligen att jag hade behövt gå till gymmet för att bränna bort lite stress. Jag har planer på att skaffa gymkort på SATS som ligger nära mitt jobb. Tror det kommer behövas. Jag har för första gången på många år varit utan gymkort sedan maj 2018. 
Väl hemma blev det iaf en kortare promenad. Jag upptäckte att vår skog inte har elljusspår hela vägen jag brukar gå så jag gick tillbaka via bostadsområden. Man hittar nya gator här helatiden. 
Nu har vi ätit middag och jag förbereder mig för att vika en hög med tvätt som vi tvättade i helgen. Oh du glamorösa vardag! 
Videoinspelningen på jobbet gick förresten bra fastän jag var lite nervös innan. Vi tittade på videon tillsammans jag och min handledare. Jag tyckte jag såg ut som en trygg och mysig doktor med en något livlig och lustig ansiktsmimik. 
Ha det bra gött folk så hörs vi! 

(null)
Snyggsambon iförd nya träningskläder vi köpte i helgen

(null)
Middag! Enda ljuset jag hittade i all hast var ett påskljus! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: