callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sista lediga dagarna

Kategori: Allmänt

Hej! 
Igår hade jag en lugn dag. Åkte till biblioteket för att låna böcker. Förvånande nog finns det inget bibliotek vid Liljeholmstorget. Jag fick åka nångra hållplatser till Gröndal. Inte heller där var biblioteket särakilt inspirerande. Jag hade inga speciella önskemål så jag tog bara 3 böcker som verkar intressanta. 
Idag har jag varit aktiv. Tog en promenad efter frukost som resulterade i årets första jogging. Jag sprang ca 15 min utav den 1 timmes långa promenaden och det kändes bra. Sedan hämtade jag ett paket från Zalando. Jag åkte sedan till stan för lunch och käkade på Teatern inne i Ringen tillsammans med en tjej jag träffade på ett uppdrag för några veckor sen. Det var trevligt. På eftermiddagen var jag på en föreläsning anordnad av Klara alltså fd Rent a doctor. Det var en läkare från viktenheten på KS som höll den. Ämnet var fetma och dess behandling. Jag är glad att jag gick dit för det var intressant. 
Nu är det bara 3 dagars ledighet kvar, sedan börjar en 4 veckors period bestående av jobb. Jag har verkligen njutit av ledigheten och har inte alls längtat till jobbet. Nu är batterierna laddade. 
Vi hörs då! 
 
På väg till stan
 
Böcker 
 
God fiskgryta på Teatern inne i Ringen i Skanstull 
 
Det mesta skickas förstås tillbaka 
 
Föreläsning 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: