callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Skör

Kategori: Allmänt

Hej! 
Det har inte varit någon toppenvecka hittills. Det hände en sak på jobbet som gjorde mig upprörd i kontakt med en i personalen. Det är så tråkigt ioma jag ser på en veckas jobb på psykakuten som något ganska enkelt och trivsamt. 
Jag jobbar 13 till 21 den här veckan och har inte hunnit göra så värst mycket på morgonarna hittills. 
Jag skriver mer någon annan dag! 
Vi hörs! 
 
Påskgodis på jobbet, vill inte ens tänka på hur mycket socker jag har konsumerat sista tiden
 
 
Utsikten från arbetsrummet på akuten, det var ett riktigt fint ljus
 
När man har en dålig vecka och kommer hem till färdig middag som sambon har gjort
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: