callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tung vecka

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har jag bott min första vecka i vår nya lägenhet. Och så har jag varit på psykiatrin. Det har varit en lite tung vecka. På jobbet har det i princip inte hänt något alls så det har inte varit jobbigt på det sättet. Däremot har jag varit trött och småförkyld och det har känts motigt.
Nu i helgen är både jag och sambon lediga och det ska bli så skönt. Det är sällan vi är lediga samtidigt. Det är ju dessutom Allahjärtans, något som jag tycker är viktigt och gärna firar. Vi har råkat boka restaurang på lördag så nu kommer vi fira Allahjärtans redan den 13:de, det får gå bra.
Vår nya lägenhet är fin tycker jag, även om det är massa smågrejer vi måste fixa och köpa osv. Vi har fortfarande inte fått vår soffa heller.
Vi hörs, jag ska pigga på mig under helgen och återkomma med ett gladare inlägg!
 

 
Semmeldagen firades med just det ja.... semlor
 
Hallen, en guldig skål jag fått i present som vi lägger nycklar i och så handkräm så man kan smörja in händerna innan man går hemifrån, hur logiskt som helst!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: