callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Måndag

Kategori: Allmänt

Ännu en måndag. Ännu en arbetsdag. Dock en kort sådan. Några patientsamtal, en utskrivning men inte så mycket mer. 
Jag tror mina sommarplaner är sabbade. Hade tänkt mig en vecka tidigt i sommar till Nice och sedan 2 veckor sent i sommar till Iran. Nu visar det sig att AT tentan som alla läkare behöver göra efter sin allmäntjänstgöring för att få ut sin läkarlegitimation är 27 augusti. Jag kommer inte ha ro i kroppen att vara borta på semester så tätt inpå tentan.  Jag vill verkligen klara den första gången. Så jag tror jag sparar resan till Iran till senare i vinter. 
Gillar ni att planera era semestrar i förväg? 
Hemma har jag tagit en rätt lång eftermiddagsnap och ätit middag och gjort en smoothie. 
Ska kolla lite på tv och kanske läsa lite snart. 
Hoppas er måndag har varit dräglig och att resten av veckan blir fin! 
 
Äpple, apelsin, ingefära, citron och selleri. Smakade lite salt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: