callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Uppladdning och Ikea

Kategori: Allmänt

Tjaba!
Idag har jag laddat upp för en lång arbetsdag imorgon. När man ska jobba en hel söndag så är det skönt att göra nåt kul dagen innan och kanske träffa lite folk, för imorgon kommer jag sitta fast på sjukhuset i 12 timmar.
Så idag drog jag och mamma till Ikea. Hon var här hos mig och fikade först och sen åkte vi. Jag köpte en liten vit byrå, en guldig helkroppsspegel och lite annat smått och gott. Allt gick på ca 1600 kr och vilken tur att jag hade ett presentkort på Ikea som jag hade fått i julklapp av mamsen, så jag behövde inte lägga ut några egna pengar. Anvädbara pesentkort måste vara bland dem bästa presenterna.
 
En liten observation var att Ikea är nog sämsta stället att vara på om man är barnsugen. Jag vet inte hur många barn vi såg, men det var verkligen många i alla möjliga former och storlekar. Tur att man inte är supersugen då annars hade man blivit galen. Gå inte till Ikea om du är barnsugen men inte har möjlighet att skaffa!
 
Jag är totalt ohändig så vi får se om jag ens vågar göra ett försök att sätta ihop byrån. Annars får jag be någon snäll bekant om hjälp, vem det nu skulle vara ioma jag inte känner så värst mycet folk i Karlstad. Hihi......
Efter Ikea har jag tagit en promenad, käkat en smarrig sallad och kollat på 2 avsnitt av Intreatment. Nu är jag äntligen klar med säsong 1. Det är typ 35 avsnitt varje säsong.
Jag känner att det har varit en bra dag och en skön uppladdning inför jobbdagen imorgon.
Vi hörs kära vänner och fortsatt trevlig helg!
 
Nya skor jag köpte i fredags, äkta skinn från Wera på 70% rea, väldigt nöjd! Åhlens är dem ifrån
 
 De hade även rea på strumpor, Happy Socks har jag alltid velat ha
 
Jag och mamma mumsade i oss lite mat på Ikea, obligatoriskt när man är där
 
 
Byrån till höger köpte jag, tänker mig så småningom lite vitt här hemma, har haft ljusa träslag tidigare
 
 Selfie i nya glasögon, här sysn de väl, vad tycker ni?
 
Ikea, Karlstad
 
 Nöjd med mina köp, och får jag säga en sak? Ni vet, alla klagar på sina kroppar, jag måste bara säga att jag är sjukt nöjd med mina ben, från knän och ner kan jag omöjligen bli tjock vad jag än väger. Tack benen helt enkelt!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: