callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Down the memory lane.....

Kategori: Allmänt

 
Min dator håller på att ge upp. Det har den iofs gjort ganska länge. Jag hade bestämt att marsmånads stora utgift skulle bli en ny väska, jag har liksom haft en och samma väska i 5 år och mina kompisar har faktiskt börjat protestera, men vad ska jag göra? Skinnväskor från Wera håller helt enkelt. Men som det ser ut nu får marsmånads stora utgift bli en ny dator. Sånt är livet.
Så nu när jag måste byta dator snart passar det väl bra att delge er lite gamla foton?
Jag går igenom alla gamla album och delar med mig av en bild ur varje, en bild som betyder nåt för mig.
Så följ mig under helgen, ja om datorn håller vill säga!
Hörs!
 
2004 måste detta vara ifrån, Turkiet med mitt gamla ex och vi blev fotade av en fotograf, jättekul
 
 2007, min älskade duktiga mamma tar examen från Karlstads universitet i Beteendeveteskap, här tillsammans med sin man och en kursare hållandes i kunskapens äpple
 
 
 2007, Slottskogen Göteborg
 
2007 troligen, vi var 5 som pluggade till högskoleprovet på en hemsida, vi bestämde träff och sågs och peppade varandra, 4 blev läkare och en tandläkare, bra jobbat av oss!
 
2008 var jag tydligen med på vårruset i Göteborg med några gamla kursare. Jag promenerade! Haha! (jag längst till vänster)
 
2009 tror jag, psykpub (fest anordnad av psykologstudenter på psykologiska institutet i Göteborg). Den kvällen träffades dessa 2 fina människor för första gången och de gifte sig sedan 2013 och jag var med på deras bröllop
 
2008, vi hade hittat en persisk krog i Göteborg som hetteVanak och hängde där rätt mycket den somaren, kul hade vi
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: