callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

The sisterhood

Kategori: Allmänt

Hej!
Hur är läget? Här är det fint, har haft en soft kväll efter en lång arbetsdag och sett en film.
The sisterhood of the traveling pants från 2005. Det kännns som en sådan film som många har sett men jag hade missat den på något sätt. Åh vilken bra film, det handlar om 4 tjejkompisar som köper ett par jeans ihop. De tror att jeansen har magiska krafter ioma dem passar dem alla 4 lika bra. De bestämmer sig för att ha jeansen en vecka var i sommar när de befinner sig på olika ställen och sedan skicka dem med post till varandra. Sedan handlar resten av filmen om vad som händer dessa tjejer var och en den sommaren. En underbar film om vänskap, systerskap, livets svårigheter och även det underbara som bara händer en helt plötsligt och om hur viktigt det är att ha stöd i livet.
Jag tyckte iaf det var en toppenfilm som får 8 av 10 av mig. Se den om du vill ha en mysig måbra film med lite budskap.
Och imorgon ska jag njuta extra mycket av min sovmorgon för nu var det 6 dagar sen jag fick sova länge på morgonen.
Ciao!
 
 
 
Supermysig film som får en 8 utav 10 av mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: