callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

When it all started!

Kategori: Allmänt

Hej och hå! Jag tänkte börja blogga. Har precis nu ett 6 månaders uppehåll från mina studier och lite tid över. Jag är en hängiven facebookare men vill ofta skriva mycket och kanske mer än vad som är lämpligt för ett sådant medium som fb så Here I am. Tänkte tala om för er vad jag tycker om diverse saker, lägga upp bilder osv. Det kanske ändå är lite ovanligt med någon med mitt liv att blogga. Jag kommer skriva om min vardag och det som dyker upp för dagen så att säga. Så förbred er på allt från sjukhussnack, tjejsnack , relationssnack, vad man kan göra i härliga staden Göteborg och allt annat mellan himmel och jord. Jag hoppas att bloggandet får mig att testa mer saker, göra mer saker och leva lite roligare helt enkelt. Jag är väldigt social och kommer tycka det är roligt att folk läser min blogg och kanske lämnar kommentarer. :)
Några saker ska jag lova er läsare. Jag kommer iaf försöka mitt bästa att STAVA rätt, vilket många riktigt STORA bloggare inte kan hålla och ni kommer slippa jättemycket MODEinlägg för jag är en fattig student. :P
Tack för besöket och vi hörs snart igen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: