callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sovit länge idag

Kategori: Allmänt

Hej! Igår lyckades jag verkligen inte somna. Till slut gav jag upp och streamade en film istället, What to expect when you´re expecting. Den var väl inget mästerverk men helt ok underhållning. Kul med många kända skådisar i en och samma film.Handlade om ett antal par som får barn och hur livet förändras för dem. Cameron Diaz och Jennifer Lopez är med i den.
Idag vaknade jag riktigt sent. Det är synd för det känns som om halva dagen har gått och man har inte gjort något. Idag lyckas jag förhoppningsvis sälja min säng iaf. Köpte en ny men har inte lyckats bli av med min gamla, så det står en extrasäng här i min lilla 25m2 lägenhet. :S Igår ringde en som skulle köpa den efter att jag annonserat på blocket men han uteblev förstås. Idag hoppas jag på bättre tur. :)
En gammal klasskompis/kursare messade och ville ta en fika idag, det är ju trevligt för vi har inte setts på ett tag.
Jag är i akut behov av en höstjacka och ett par skor, helst stövletter. Har gått i princip alla butiker som kan tänkas ha en bra jacka utan resultat.( Zara, Espirit, H&M, Benetton, Mango) Alltid nåt som är fel. Trodde jag hade hittat en på Kappahl! igår men tror man nåt så dumt så får man skylla sig själv. Förutom att jackan satt som skit (för långa ärmar, pösig i ryggen) så slog jag dessutom huvet i en kant där, de håller på att renovera Kappahl i Nordstan. Fick en rejäl bula och var så trött och hade ont i huvet på kvällen sedan så jag trodde jag hade fått en hjärnblödning. Inte kul! :( Så nu fortsätter jakten på en jacka och ett par skor. Att det ska vara så svårt.
Jag ska nog ta en dusch och bege mig ut och gå i någon skoaffär innan jag ska träffa Sophia.
Vi hörs! Ha en fin dag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: