callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lördagsshopping

Kategori: Allmänt

Hej å hå! Dagen började med brunch på restaurangen Vivaldi.http://www.restaurangvivaldi.com/valkommen.aspx Jag hade köpt det på Let´s deal http://www.letsdeal.se/ och testade stället för första gången. Maten var sådär och killen som tog emot oss hade inte ett leende till överst och var allmänt sur vilket jag ogillar hos personer inom serviceyrken. Jag var där med min tjejkompis Krish som jag inte träffat på någon månad så det var väldigt trevligt ändå. Pluset på hela brunchen var jordgubbarna till dessert. :) Efteråt promenerade jag till centrum och gick i några affärer. Hittade ett par snygga skor på Bianco som var gråa. Var lite osäker på färgen och rätt vad det var så dök min vän Johan upp och gav mig lite moraliskt stöd och i princip hindrade mig från att köpa dem. Istället åkte vi till Frölunda där samma skor fanns i svart. Jag blev faktiskt väldigt nöjd, svarta skor med guldiga nitar. Bild kommer senare. ;) Vi hann också gå i nån posh klockbutik i Frölunda där biträdet i princip läxade upp oss för att vi kom in 15 min innnan de stängde. Att köpa klocka skulle minst ta 1 timme och vi behövde minnsann professionell hjälp, bla bla bla! Vissa tar verkligen sitt jobb på största allvar. Vi skulle kolla på några klockor inte syssla med hjärnkirurgi liksom. :S Men men! Sedan begav jag mig hem. Har nu ätit smarrig middag och skulle egentligen behöva sova nån timme innan jag går ut ikväll men det hinns inte. Ska bli jättekul med utgång. Ni kommer inte tro mig om jag säger att jag inte varit ute sen i våras. Alltså sista gången jag var ute och festade var nån gång i april säkert. I somras var jag ju i Norge och jobbade och sedan Frankrike på semester och sedan jag kom hem har jag bara inte varit sugen. Kvällens plan är några hotellbarer, typ Avalon, Posten och ett tredje ställe jag inte vet namnet på. Jag har inte varit på något av dessa så det blir extra kul. :) Nu ska jag börja göra mig iordning. Take care och ha en rolig/trevlig lördagskväll så hörs vi! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: