callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Bra start!

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har fått en bra start på fredagen med ett spinningpass.
Jag och min tjejkompis som sov här inatt var iväg på det ihop. I samma sekund som jag satte mig på cykeln kände jag att det skulle bli ett jobbigt pass.
Vissa dagar känns tyngre än andra helt enkelt. Men vi var duktiga och trampade på. Så nu känns det bra. Har hunnit träna 3 gånger denna veckan och är nöjd med det.
Ikväll ska jag kanske dricka några drinkar med en polare och sitta och snacka men vi får se.
Jag har hittat på något varenda dag denna veckan så det är helt ok om jag får vara själv hemma också. Har en del att fixa och imorgon ska jag på en födelsedagsfest. Det blir kul!
Ha en bra fredag så hörs vi!
 
Jag och min kompis igår när vi skulle se på film.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: