callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

24 h

Kategori: Allmänt

Hej och hå!
Jag sitter här lite skakig i morgonrock och skriver.
Jobbade ett 24 timmars pass igår-idag med sovande jour och jag sover aldrig nånsin bra på jobbet så idag är jag rejält trött.
Själva jobbet gick bra och jag föredrar faktiskt att jobba ett långt pass och få in lika mycket tid som 3 vanliga dagpass. Jag var på mitt gamla jobb där jag har jobbat 4 somrar och mycket helger och högtider så jag känner mig väldigt hemma där.
Det är ett ganska speciellt ställe, ett LSS-boende med brukare som har olika psykiatriska diagnoser. Genom åren har de blivit som en liten familj och det är faktiskt mysigt att jobba där.
Jag är lite tom i bollen just nu så vi får höras senare typ imorgon!
Ha det bra tills dess!
 
 
Så här känner jag mig just nu.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: