callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Vad göra?

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag var jag helt ledig. Vaknade runt 9.30 och åt frukost och läste i min bok, Hennes nya namn. Jag hade lite sysslor att göra och sköt förstås på det då jag tycker det är tråkigt. Men jag diskade till slut och vek tvätten. Jag var så uttråkad så en hel kväll hemma kändes out of question så när sambon kom hem åkte vi till Mall. Vi åt middag där. Jag var i desperat behov av byxor så jag köpte ett par och sedan köpte jag smink på Mac. Gillar den butiken/märket. 
Väl hemma har vi kollat lite på en serie. 
Jag får nog medge att jag är rätt dålig på att bara vara hemma. Jag är lite för odisciplinerad för att gå till gymmet varenda ledig dag, jag tycker rent generellt att det är jobbigt att gå ut om jag inte måste. Dessutom är jag inte särskilt bra på att hitta på saker själv, tex gå ut och sätta mig på ett café och läsa el gå på museum. Jag tycker dessutom att hemarbete är tråkigt, jag njuter inte av att städa etc. Jag gillar däremot att jobba. Om jag inte behövde tänka på något annat överhuvudtaget kunde jag jobba mer än 40 timmar i veckan. 
Ja det är nog nyttigt för mig med lite ledighet även om jag får tråkigt ibland. 
Imorgon ska jag äta lunch med ett nytt bekantskap och så jobbar jag kväll.
Ni får gärna komma med förslag på vad man kan göra när man är ledig dagtid. 
Vi hörs! 
 
På sushirestaurangen Neko Mall of Scandinavia 
 
Min sambo 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: