callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Starten på veckan

Kategori: Allmänt

Hej! 
Imorse vaknade jag sent, åt frukost och läste lite. Vid lunch började jag leta efter en tid hos optiker. Det var inte alldeles enkelt. Att skaffa linser är något jag alltid har på min ”Att göra lista” inför resor. Nu var det dessutom länge sedan jag undersökte ögonen så det vad dags. Efter lite om och men hittade jag en tid hos Synsam Solna centrum. När jag kom dit lite för tidigt bjöd tjejen i kassan på en kopp kaffe. Det gjorde verkligen min dag. Deras optiker, en tjej i min egen ålder var dessutom supertrevlig, la ner mycket tid och gjorde en grundlig undersökning. Det var allt som allt ett angenämt besök. 
Sedan skyndade jag hem, paniklagade mat och åt snabbt och åkte till närakuten. Jag jobbade ihop med en pensionerad doktor och det gick smidigt. 
Nu ska jag läsa lite till och sen nanna. Jobbar imorgon också men sedan är jag ledig resten av veckan och på fredag åker vi till GBG. Det ska bli kul! 
Vi hörs! 
 
Blev väl omhändertagen på Synsam i Solna centrum 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: