callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Smått däckad

Kategori: Allmänt

Hej! 
Vi har haft en aktiv dag. Till frukost blev det pannkakor. Så gott! Sedan hade vi en visning att gå på. Förut koncentrerade vi oss på Vällingby och Råcksta men nu när jag inte jobbar där längre kan vi kolla på andra områden. Idag var vi i Järvastaden. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om bostadsområden som precis har uppstått, där allt är nytt. Det blir lätt lite själslöst. Fördelen är att allt är fräscht och nybyggt. 
Efter visningen var vi till 3 olika butiker, NetOnNet, Biltema och Claes Olsson. Vi behövde olika lampor, navkapslar till bilen, dammsugarpåsar osv. 
Väl hemma åt vi lite mat och kollade på Stranger things, sedan har jag diskat. Jag är helt slut, känner mig lite ur form och tror kanske att jag håller på att bli sjuk. Det har jag absolut inte tid med för imorgon ska jag åka till Nynäshamn för att jobba. 
Ska hopppa i säng tidigt och läsa lite. 
Hoppas ni haft en bra helg! 
Tjingeling! 
 
Pannkaksfrukost, nom nom 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: