callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Psykisk break down

Kategori: Allmänt

Hej! 
Igår var ingen bra dag. Vi skulle ut och äta och fira min födelsedag men jag var på dåligt humör. Sambon fick ett litet spel när jag tjatade på honom om en sak och sen var hela dagen förstörd. Vi bråkar faktiskt sällan annars. 
Idag var lite bättre. Vi blev sams redan igår och idag bestämde vi oss för att göra det vi skulle ha gjort igår.Vi var på en lägenhetsvisning för första gången på länge. Sedan åkte vi till stan för att fika på Mr Cake. Jag har velat gå dit länge. Det var sjukt mycket folk där, mysig atmosfär men helt enkelt för trångt. Roy Fares var där själv också. Vi köpte varsin tårtbit och en kopp kaffe/te. Det gick på 217 kr. Tårtorna var jättegoda. Vi satt där högst 20 min. Sedan åkte vi till Mall och gick runt lite och sedan till Kista för att äta på Zan by Pong. De har ett rullande sushiband. Vi åt gott och var så mätta sen. Nu är vi hemma rätt trötta. Jag jobbar 3 kvällar den här veckan, ska bli skönt att slippa gå upp i ottan och dessutom skönt med lite tid att vila efter förra veckan som var rätt galen. 
Vi hörs! 
 
 
Mr Cake
 
Mums
 
På Zan by Pong, Kista
 
Sushibuffe
 
Mr sambo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: