callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Moderna

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag var jag på Moderna museet med en nyfunnen vän. Det var så skönt att gå dit på en onsdag då det var lite folk där. Visste ni att det är gratis entré? Kan verkligen rekommendera! De hade en tavla av Dali som jag sett reproduktioner av och flera verk av Mattise vars verk jag tidigare sett på Mattisemuseet i Nice där han bodde. Det var ett trevligt museebesök. 
Vi gick till Vetekatten på Kungsgatan sedan och fikade. 
På kvällen har jag lagat mat och kollat på tv med sambon. Imorgon ska jag till frisören och klippa mig och färga håret inför resan. 
Jag känner mig verkligen tacksam över all fritid jag har. Det är helt underbart. 
Vi hörs! 
 
Moderna museet 
 
Var där med Johanna 
 
Andy Warhol
 
Mattise
 
Minisemla på Vetekatten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: