callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hej!

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Idag har jag haft lite roligare. Jag hade bestämt träff med en tjej vars instakonto jag följer. Vi träffades i stan och åt lunch och sedan en kopp kaffe på ett mysigt cafe. Hon följde sedan med mig då jag skulle lämna några nycklar till en person. Det är alltid kul med nya bekantskaper. Nu är jag hemma ca 1 timme innan jag ska till jobbet. Det blir lite roligare att jobba när man har hittat på något på dagen. 
Jag handlade som sagt på MAC igår och hann använda ett av läppstiften idag. Kul med nytt smink och det satt faktiskt jättebra! 
Vi hörs! 
 
Flytande matt läppstift i färgen Fashion legacy, när jag precis applicerade det och sedan efter lunch och en kaffe ca 3 timmar senare
 
Mina inköp, 2 läppstift och en mascara 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: