callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Bättre så

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Efter en riktigt tuff arbetsdag igår var jag redo för vad som helst idag. Det var dock mycket lugnare idag, ca 20 patienter vilket betyder att man fortfarande hade fullt upp men jag hann ta 1 timmes lunch och hann åka hem i tid. Nu sitter jag på pendeln på väg hem. Personalen är som sagt trevliga och jag har fått beröm idag av enhetschefen och även en sekreterare. Det känns skönt att de är nöjda. Hur kommer det sig att man ofta tar lätt på beröm medan man verkligen tar till sig kritik? Egentligen borde man ta till sig lika mycket av berömmen för den är ofta befogad. 
Jag är så hungrig, ska bli skönt att komma hem. 
Vi hörs! 
 
Om några veckor åker jag och sambon på semester, bild från resan till Bali förra året 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: