callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ännu en ledig dag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag var ledig idag. Vaknade, åt frukost, städade köket och diskade, plockade ner alla julgranskulor, gick till bibblan, handlade mat och lagade mat. Det blev bråttom dock så jag hann inte äta maten jag lagade utan det blev middag till sambon. Jag åkte till stan för att träffa en kompis. Vi sågs på Buko Nero i Vasastan. Fin restaurang och många gäster. Det blev en trevlig kväll med snack om allt mellan himmel och jord. Väl hemma har jag umgåtts med sambon och sett hans favvoprogram The beast master som är en hinderbanetävling. Helt sjukt svårt verkar det vara. 
Jag blev lite besviken på biblioteket i Sumpan idag. De har enbart samarbete med biblioteket i Hallonbergen och kan alltså inte beställa hem böcker från andra bibliotek. Suck! Boken jag ville ha, kackerlakorna av Jo Nesbø hade de inte. Jag ska läsa lite en annan bok innan jag lägger mig. 
Vi hörs! 
 
På restaurang Buko Nero på Roslagsgatan 
 
Supergod skaldjursrissoto
 
Simon 
 
säsongfinal av Beast master som sambon älskar 

Kommentarer

  • fariba säger:

    hej,du ser strålande ut.rolig att du är nöjd med tillvaron.bamse kram mamma.

    Svar: Merci azizam! 😊❤️
    Nasha

    2018-01-26 | 05:14:37

Kommentera inlägget här: