callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hög ångestnivå

Kategori: Allmänt

Hej! 
Det är dagen innan resan. Jag hatar dagen innan. Jag är stressad till den graden att jag helst bara vill glömma alltihop och göra något annat. När jag var singel kunde jag helt plötsligt bestämma en sista minutens dejt dagen innan en resa för att slippa packa. Idag har vi tvättat och skrivit ut boardingkorten, jag har städat lite och börjat packa. Det konstiga är att på själva resdagen är jag lugn medan min sambo blir stressad. Tur att vi iaf har resfeber olika dagar. 
Jag ska lägga mig en liten stund och slappna av nu, det är inte mycket kvar att göra och vi flyger inte förrän 12 imorgon. 
Vi hörs! 
 
Snart åker vi på semester, bild från Torrevieja i somras 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: