callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Första riktigt lugna dagen

Kategori: Allmänt

Hej! 
Det är vår femte dag i Thailand och första dagen vi tar det riktigt lugnt och inte ska någonstans. Så skönt! Jag var sömnlös inatt igen, gick till slut upp och läste framtill 5.30, sedan sov jag till 10. Frukost därefter på hotellets café och sedan strandhäng. Det är en urhärlig strand, fin sand, rent och inte alls packat med folk. Vågorna var dock rätt höga. Efter ett par timmar tog vi en fruktshake i cafet och återvände till bungalowen. Jag har duschat och gjort mig iordning och snart är det dags för lunch. 
Vi ska försöka boka en dagstur för imorgon och har bestämt oss för att stanna här på Koh Samui ytterligare 2 nätter. 
Jag funderar lite på Alla hjärtans dag och vad vi ska göra. Har ni några planer? 
Vi hörs snart igen! 
 
Bananshake, bara färsk frukt och is, sååå gott
 
Frukost, Continental för 30 kr, sambon hittade gröt på menyn och blev lycklig 
 
Glad kille 
 
Messy hair, dont care
 
Bytte en bok mot en annan på förra hotellet
 
Lycklig 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: