callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lidingö

Kategori: Allmänt

Hej! 
Dagen har tillbringats på Lidingö. Min sambo gillar att springa så vi var där för Lidingöloppet. Det är andra året i rad. Vädret var helt ok, det var rätt lerigt men regnade inte. Medan sambon sprang tog jag mig till Lidingö centrum och åt lunch. Det blev en hel del promenad för mig också som support. 
Väl hemma var vi båda slut, mest sambon med 3 mil i benen så klart. 
Jag lagade mat som vi lyckligtvis hade planerat och handlat för i veckan. Palak paneer med halloumi. Det blev supergott! 
Nu har vi sett ett par avsnitt av Atypical på Netflix, bra serie tycker jag.
Imorgon blir det lägenhetsvisningar i vanlig ordning och efter det ska vi till Mall of Scandinavia för vi behöver verkligen köpa några saker. 
Vi hörs! Ha en fortsatt bra helg! 
 
Sambon efter avslutat lopp 
 
Jag träffade min kompis Maria som också sprang, slog tom sin tid från förra året
 
Jag tog ingen bra bild på mig idag så ni får en från förra helgen
 
Min supergoda  palak paneer 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: