callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Skön helg

Kategori: Allmänt

Hej! 
Nu var det länge sen jag skrev. Det är inte mycket som har hänt än vardagen. 
Jag har haft många tankar på mitt jobb och min arbetsplats. Alla vårdenheter har sina brister och man inser ganska fort att det är svårt att hitta den perfekta arbetsplatsen. De tankarna har tagit mycket tid och energi. 
Jobbveckan började så där men igår när veckan avslutades hade jag en bra dag. 
Den här helgen har vi ytterst lite planerat och det är skönt. Jag känner mig trött. Hade hoppats på sovmorgon idag men vaknade redan kl 8. Igår bjöd jag över en ny vän på middag. Det var trevligt. Vi åt indiskt, pratade en hel del och såg på en bra film. 
Ha en skön helg nu och se till att vila er! 
 
För någon vecka sen var jag och min handledare på 2 dagars Nationell primärvårdskonferens
 
Socialministern Annika Strandhäll var där 
 
Jag och sambon tar en juice på stan 
 
Fin sambo
 
Lillebror Sebastian fyllde 9 år och jag var förstås där
 
Födelsedag 
 
Han bara älskar lego och fick iaf 4 paket sådana 
 
Jag och mamma på skön höstpromme
 
Fina mamsen 
 
Underbar natur
 
På restaurang orkide med Simon, min gamla kursare
 
 Skål i blått vin 
 
Var på restsurang Zan by Pong i kista med sambon, jättegod sushi 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: