callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ledig dag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag var jag ledig från jobbet. Åkte till Västerås och hälsade på min morbror med familj. Sambon följde med också och på hemvägen svängde vi förbi Barkarby handelsplats och jag hittade äntligen en vinterjacka. Inget dun och riktigt varm. Ska bli skönt att slippa frysa. 
Ikväll har vi varit trötta då vi sov dåligt inatt. Vi har tittat på tv och ätit middag. Jag har letat nytt jobb och fått en intervju. Jag har inte bråttom utan tänker vara eftertänksam och välja noga. Jag är stressad dock. Jag märker det själv. Förra året så här års hade jag ont i magen till den graden att jag sökte vård och blev utreddd. Vid den tiden hade vi flytten till Stockholm att tänka på, sökte jobb, bostad och allt var rätt oklart. Nu har magbesvären kommit tillbaka. Jag hoppas att processen att byta jobb inte drar ut på tiden alltför mycket då jag inte mår bra av stressen. 
Jag har en klok sambo att prata med och bra stöd annars också så det fixar sig. 
Vi hörs gott folk! 
 
Godaste persiska kakorna hos min morbror
 
Fina morbror 
 
Med morbror och hans söta barn 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: