callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Början av november

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag fattar inte att det redan är november. Jag misstänker dessutom att den här månaden kommer flyga förbi för mig superfort. 
Vi hade inga planer den här helgen. Igår var det smått kaos på jobbet så jag jobbade över, sedan var jag på gymmet med sambon och sedan käkade vi middag hemma och såg på Tropic thunder som är en av sambons favvo-filmer. 
Idag vaknade vi runt 9.30, käkade frukost och drog till Quality outlet i Barkarby. Jag hade hört en del om stället och ville gärna se det. Det var kul, speciellt om du är en märkesfantast. Jag tyckte bäst om sportbutikerna. Vi handlade mest presenter till andra men jag köpte strumpor till mig själv på Happy Socks. Vi käkade på Max. Jag kan rekommendera Avokado burgare med halloumi till er vegetarianer, supergod. Sen var jag trött så vi drog hem. Imorgon ska vi till gymmet. Vi har kommit av oss lite när det gäller lägenhetsköp. Får se hur det blir. 
Jag hittade ingen jacka idag heller. Allt innehåller i princip dun och jag vill inte bidra till djurplågeri så jag avstår. 
Någon som har bra tips på varm vinterjacka utan dun? 
Ta hand om er och ha en fortsatt bra helg! 
 
På gym i fredags 
 
Sambon kör rehab 
 
Mumsigt igår
 
Ett stycke vardag, normalt EKG
 
Utbildning om preventivmedel i torsdags 
 
Älskar färgglada strumpor 
 
Så mycket roligare än en Alladinask att ge bort, köpt på Delicatobutiken på Quality outlet
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: