callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Torsdagsmorgon

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag skriver medan jag sitter på t-banan. Ca 2,5 timme per dag åker jag fram och tillbaka.
Den här veckan har mest varit jobb men i förrgår gick vi och såg filmen Hidden figures (Dolda talanger på svenska). Vi såg den i Söderhallarna och åt middag där innan också. Jag handlade från ett turkiskt ställe, jättegott och relativt billigt. Filmen är sevärd tycker jag. Man får se en glimt av hur orättvist livet var om man var svart i USA på 60 talet. 
Idag blir det jobb framtill lunch och sedan utbildning om IBD och IBS (tarmsjukdomar). 
Ha nu en skön dag! 
 
Tjenare
 
En fin vän från Gbg kom på middag i söndags
 
Och tog med sig fina tulpaner
 
Mezzetallrik inne på Söderhallarna 
 
 Var tvungen att fota gårdagens outfit, haha, när ska vintern ta slut? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: