callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Torsdag

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var en ovanligt bra dag. 2 gånger i månaden har jag halvdag på jobbet. Resten av dagen ska vara till egna studier. 
Jag åt lunch med min kusin som också råkade vara i stan. Vi sågs i Skrapan på Söder. Sen promenade vi lite och sprang också på några politiker med deras livvakter. Jag har verkligen noll koll på stan just nu. Måste se till att turista lite och kolla på sevärdheter. 
Väl hemma kollade jag på ett avsnitt av The good wife, läste lite och sov en stund. Nu på kvällen har jag lagat mat och plockat lite här hemma. 
Jag måste verkligen rekommendera deltidsarbete för de som har möjlighet. En halvdag på jobbet lite då och då är så skönt. Själv jobbar jag 90% men då jag har långt till jobbet slutar jag kl 16.00 istället fär lediga dagar. 
Ta hand om er! 
 
Jag var på en jättetrevlig baby shower igår för min vän Elham som ska bli mamma
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: