callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fredag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag hade jag nästan lite semester-feeling. Helgen väntade runt hörnet och vi har för en gångsskull inga planer. El rättare sagt, vi måste packa upp. Våra fredagar brukar bestå av en kväll i soffan framför tv:n. Vi brukar vara helt slut. Men idag kände jag inte för att vara hemma.  Jag övertalade min sambo att hänga med till Mall of Scandinavia. Sambon var trött och hade sett fram emot en kväll hemma men han åkte med. 
Vi åt på Icha icha. Jag tyckte inte maten var speciell, inget jag kommer testa igen tror jag. Sedan gick vi i några affärer. Jag shoppar nog lite jämfört med många andra tjejer. Men går man i affärer hittar man ju till slut saker man vill ha. Jag testade ett par klockor. Ska nog köpa en snart men inte idag. Vi köpte faktiskt inget till slut. Väl hemma har vi sett på Solsidan och så har sambon visat mig ett avsnitt av Doctor Who. 
Nu är vi jättemogna för sängen. 
Sov gott nu så hörs vi! 
 
Lyckan att ha en uteplats på jobbet där man kan äta lunch 
 
Coola hus på väg till mitt jobb, de är helt runda 
 
Maten på Icha Icha, nudlar med tempeh och ingefärssås
 
Chokladälskares paradis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: