callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Börjat packa

Kategori: Allmänt

Hej! 
Igår efter jobbet började vi packa. Vi packade ner alla våra kläder. Och rätt som det var rensade vi också bort 2 fulla kassar med kläder som ska ges bort. 
Jag somnade inte förrän 1 inatt så nu är jag lite trött. 
Igår hade jag en patient med oförklarlig feber som hade hållit i sig i 2 veckor. Till slut fick jag remittera in hen till sjukhuset. Ibland känner man sig lite maktlös som vårdcentralsdoktor för man har inte samma utredningsmöjligheter som på sjukhus. Nu hoppas jag bara att det går bra för min patient. 
Sitter nu på t-banan till jobbet.
Ha en bra dag alla! 
 
I lördags var vi på Teatern i köpcentret Ringen vid Skanstull. Som en finare food court. Här en sallad som var to die for. Testa gärna! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: